Pages

13 juuli 2014

Kuduklubi juulis

No mina ei tea, kuhu see aeg lendab. Alles see aasta algas ja nüüd on juba üle poole aasta möödas. Eelmisel kuul ma kohalikku kuduklubisse ei jõudnudki, käisin hoopis Kölnis, kuid selle kohta jäi postitus tegemata. Ülitore õhtupoolik oli ikka.
Aga eile sain taas oma kuduklubisse sisse hüpata. Küll koos oma pisikese pojaga, kuid õnneks oli mu mehe tädi ka kaasas ja ma sain ennast mõnusalt tunda. Pisikene fotoülevaade ka teile ;)
Meie laudadele mahuvad ka nii soojendavad kui jahutavad joogid.
Meeleolu lisavad põlevad küünlad
Lisaks lõngale ka heiet 
Seekord sai maitsta head õunakooki koos rummis leotatud rosinatega

Kui vaja, võetakse ka juhend kaasa
Et lõngakera laua alla ei veereks :P
Kellel kodus liiga palju lõnga, võtab klubisse kaasa, et need kellel liiga vähe saaks sealt endale midagi leida :D
Valikus veel enda värvitud lõnga 
Seekord meie kuduklubis kedrati ka 
Moodsa ja tänapäevae vokiga kedratakse niimoodi
või siis niimoodi
Kui vaja, saab aidata ka teist klubilist harutamisel
Detaile veidi valmis kudumitest, mida kuduklubis presenteerida saab 
Imekenades värvides sallike
Rosina, mis ka minul ootejärjekorras on.

Tegelikult jäi nii mõnestki asjast pilt tegemata, näiteks sellest, kuidas kohviku poolt iga kudunaine endale imeilusa roosi sai ja millise imelise uue kuduvõtte ma selgeks õppisin ja kuidass mu poja klotsidest torni ehitas jne jne jne.

Järgmise korrani ....

2 kommentaari:

  1. See on teil tõesti mõnus kooskäimine. *veidi kade*
    Kas sa seda uut kuduvõttet meiega jagad ka? ;)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Meil on tõesti mõnus ja selgeks sain ma sellise alustamise viisi, mille piltõpetuse leiab siit: http://alpistrickbuch.blogspot.ch/2014/04/runder-anschlag-aus-der-schlinge.html

      Kustuta