Pages

19 juuli 2014

Beebisokkide test

Üks meie kuduklubi liige pani kirja hästi vahvate beebisokkide õpetuse ja palus, et ma teeksin juhendi järgi ühed proovisokid. Nii juhendi testimise mõttes ikka. No küll oli tore kudumine, kuigi mul tekkis üks küsimus ka selle käigus, kuid sain oma küsimusele vastuse ja juhendisse lubati ka sellekohane täpsustus sisse viia.
Juhend ise on saksa keeles koos selgitavate fotodega ja selle leiab siit. Ma olen kindel, et ka keele mitte oskaja saab selle abil oma sokikesed valmis.
Minu omad tulid aga sellised. Kasutatud koduseid jääke Dropsi BabyAlpaca Silk lõngast ja vardad olid 3 mm-sed.
Päikese käes peesitamas
Pealt vaadates näeb välja selline
Siit on näha, et sokikese kudumisel on kasutatud nii soonikkude, parempidist kude kui ka ripskude.
Nüüd tuleb vaid neile omanik ka leida :D

Lõnga kulus kokku 25 grammi ja suuruse poolest peaks sobima ca 3-kuusele, kuid lõng ja kude on sellised venivad, seega usun, et ka poole aastane saab kenasti neid varba otsa veel panna, et varbad soojas oleksid.

Järgmise korrani..

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar