Pages

15 juuli 2014

Katsikukingiks

Kui endal tütreid ei ole, siis on alati hea võimalus midagi plikadele mõeldut kududa, kui töökaaslastel tütred sünnivad :P
Seega nii kui teada sain, et meil 2 noormeest hakkavad isaks saama ja veel pealegi mõlemal tütred tulekul, oli mul kohe peas idee, mida kududa. Esimene on kenasti ka juba omanikuni jõudnud ja teine sai just valmis esitlemiseks.
Tegemist on täiesti tasuta juhendiga, mille leiab Ravelryst.
Originaalis on juhend kirjutatud sokilõnga kasutades, kuid mina küll ei suudaks ei oma pisikesele ega ka kellegi teise pisikesele sellist mänguasja kaissu anda - see ajab ju karvu ja sisaldab sünteetikat, mis ei ole just eriti tore kaaslane (eriti veel suus). Seepärast said minu Knubbelinchenid kootud puuvillasest ja puuvillasegusest bambuslõngast. Seda on siis pärast ka hea masinaga pesta ja pole kartust, et pisipiigad kogemata karvu suhu ajavad.
Esimene valmis lõngast Capri Ombre ja Blend Bamboo. Esimene pilt alles algusjärgus nukukesest.

Ise ma unustasin valmisnukust pilti teha, aga õnneks uhke papa saatis mulle pildi koos omanikuga.

Teist ei tahtnud ma täpselt samasugust teha, kuigi lõnga oleks koduses varus olemas küll, seega otsisin teisi variante (ikka oma varudest). Seekord siis läksid kasutusele Dropsi Muskat Soft, Dropsi Paris ja Blend Bamboo.
Algusjärk sai ka siin pildile püütud. Kahjuks Muskat Softi oli mul vaid 1 tokk ja sellest kogu keha ning mütsi välja ei tulnud, seega tuli osa kududa tunduvalt paksemast lõngast, kuid üldtulemusega olen ma täitsa rahul.
Mõnusalt istumas ja uue omaniku sündi ootamas
Lilleke, mis kaunistab nukukest
Ja üks pildike siis kogupikkuses ka kenasti esitlemiseks.

Olen vist taas kudulainele jõudnud ja loodan, et nüüd ei teki siia liiga pikad vahepausid.
Järgmise korrani!

1 kommentaar:

  1. Ah, see on ju võrratu pisiprojekt raglaani harjutamiseks!
    (Üks mu töökaaslane lubas oma isale juba kaks kuud tagasi raglaanlõikelise kampsuni, aga mitte ei julge pihta hakata.)

    VastaKustuta