Pages

24 juuli 2014

Oliiviaed / Olive Garden

Olen oma poolikute tööde lõpetamise tuhinas hoogu sattunud :)
Eile hilisõhtul sain silmused maha kootud sellisel armsal sallil nagu seda on Olive Garden. Kudusin ilma pärliteta variandi.

Sallike valmis tegelikult MM salakudumise käigus, mis sai alguse juba maikuu sees.
Lõngaks valisin juba ammu Hobipunktist minuni jõudnud ja oma aega oodanud Haapsalu salli lõnga.
Varrasteks olid 3 mm KnitPro ringvardad

Kui ma alguses olin usin ja tubli, siis alates pitsiosast jäi sallike seisma. Mul oli sellel ajal üldse üks suur kudumõõn ja mitte midagi ei edenenud. Nüüd aga võtsin ennast taas käsile ja sain valmis ühe imekena sallikese, vähemalt minu enda arvates :P
On ikka suur vahe pildistada pitsi kudumise käigus
ja peale venitamist.
Siin siis kogu sall oma hiilguses. Strateegilised mõõdud on 175x45 cm. Just täpselt paras.
Mõned lähivõtted ka siis veel siia juurde
Ripskude oma auguridadega
Aknalaual päikese käes puhkav sallike
Päikese käes läks see ilus heleroheline värv kuidagi eriliselt lahjaks ära :P

Järgmise korrani ...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar