Pages

09 jaanuar 2014

Öökullid on moes

Öökullid on meie pere lemmikud juba pikemat aega ja kõik sai alguse Karu-Aabitsast. Seal on ju nii vahvad öökulli jutud :D
Talvekülmade saabudes (ka meile lubatakse neid nüüd ikka) on pojal palju mugavam liikuda õues tuukrimütsiga, kuid tavaline tuukrimüts ei ole ju üldse äge :P Seega oli kindel plaan müts ära tuunida ja öökull tundus see kõige sobivam olevat. Tuukrimütsi alus on Emmaliine õpetuse järgi. Suur tänu sulle, selle eest!!!
Tegelikult sai see valmis juba detsembris, aga blogisse pole ta kuidagi veel jõudunud.
Mul on nii hea meel, et kodus on selline vahva edev modellipoiss, kes oma asju kenasti demonstreerib, seega mõned fotod omaniku peas ka :)

Häälitsusi tuleb ka teha, kui müts peas on: Uhhuuuuuuuu
Emme vaata, mida mina teen :P
Nina on mul aga kirju :)
Nüüd läksin peitu, sest muidu te ju ei näe, et mul on öökullikindad ka!
Kinnaste kudumisel võtsin aluseks selle mustri. Nagu ikka tegin mõned muudatused ja silmadeks said väikesed mustad pärlid, kuna mul ei olnud kodus nii piisavalt väikest silmaks sobivat nööpi. 

Üks kinnas lähemalt
Kinnas pealt ja peopesa poolt vaadatuna.

Lõngaks on Dropsi Cotton Merino ja Alpaca koos. Abistasid vardad 2,5 ja 3,25 ning mütsil jookseb näoümbruses soonikus kaasa ka kumminiit.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar