Pages

25 jaanuar 2014

Meie kassil kriimud silmad

See juhtus ühel ühisel koogisöömisel, kui mu ema minu juurde tuli pisikese palvega, kas ma kooksin ühe pisikese jakikese nende kassile. Ühel nende kassil ei taha kaelal olev haav kuidagi ära paraneda, sest kiisuke saab sinna ligi ja lakub ning kratsib haava uuesti verele. Teiseks on see haavake veel sellise koha peal, kuhu ei saa ka kraed panna. Ühe kampsuni moodi asja olid nad saanud loomaarsti käest, aga see tuleb selga panna üle pea tõmmates, on veidi suur ja kui see pessu panna, siis ei ole kassil jälle midagi seljas ja haav kassi päralt.
Seega pidi minu kootav jakk olema selline, mida saab kassile kergemini selga - ehk nööpidega. Nagu hullusärgi moodi oli mu ema elukaaslase kommentaar :D

Ega siis midagi, sain teada olemasoleva kampsuni mõõdud ja minu ülesanne oli siis kududa veidi väiksem ja mugavamalt selga käiv riietusese. Proovida vahepeal ei olnud aga võimalik, sest kassike ei ela ju minu juures. Jäi vaid loota, et tulemus on paras :P See oli ka põhjus, miks nööpide etteõmblemine jäi minu ema hooleks, sest nende asetusega saab ju kere laiust reguleerida. Tuli aga välja, et nööbid sobisid täpselt nööbiliistu peale.

Kuna kassike ise on mõnus triibik, siis sai kassile ka kena triibuline kehakate kootud.

Pilte siis ka veidi. Kõik on mu ema enda tehtud (mina vaid töötlesin veidi), seega suur tänu talle kenade fotode eest.

Mõnulev kassike

Stardivalmis
Haav on kenasti kaelasooniku all peidus.
Ja seljalt käib nööpidega kinni. Kokku on 7 nööpi. Esimene ja viimane on valged, kuna minu koduses nööbivarus ei olnud 7 ühesugust tumedat nööpi.

Abiks olid 4,5 mm ringvardad ja 3,25 sukavardad (käpasooniku juures)
Lõng kodustest varudest RedHeartLisa (valge ja roheline) ning mingi sokilõng pruunikirju.

4 kommentaari:

  1. Kassike tundub rahulolev oma kapsunis :)

    VastaKustuta
  2. Väga uhke r6ivas! Kas vestike on vahepeal oodatud tulemuseni (=paranenud haav) aidanud?

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Kiisuke on nüüd terve jah ja saab taas ilma liigsete riieteta ringi liikuda :)

      Kustuta