Pages

09 september 2012

Puuvillane Fern Glade

Minu uue kamspu l6ng on ikka veel minu poole teel. Seega pean ma oma ootamise aega millegi muu pisikese kudumisega sisustama. Sallike mida ma teha proovisin läks harutamisele, kuna lihtsalt see l6ng ja muster ei sobi omavahel kokku ja üha enam on mul tunne, et see l6ng ei tahagi salliks saada.
Kriitilise pilguga oma l6ngavaru üle vaadates
otsustasin proovida kududa ühte puuvillast mütsi endale. Ma ei olegi seda varem teinud. Mustr valimine oli tegelikult imelihtne, mulle nii meeldis Fern Glade. Küll aga polnud ma päris kindel, kuidas see tumeda l6ngaga välja näeb. Kahtlused hinges hakkasin aga kuduma ja tulemus on minule meeltmööda.
Muster on ikka täitsa kenasti näha ning mul on nüüd seelikuga ühte värvi müts. Saaks seelikule voodri alla, siis oleks ju sügisel täitsa lahe nendega koos linna peale patseerima minna :P
Sellise kuuma ilmaga on pildistamine üks imetegu alati. Taevas pole ainsatki pilve ja viludas näitab termomeeter 27 kraadi, aga ma panin mütsi pähe ja olin r66mus, et ma villase mütsi demonstratsiooni ei pea tegema :D
Ilus lilleke pealael.
L6ngaks Garnstudio Drops Muskat. Kulu 59 grammi. Vardad 3,25 mm ringvardad ja 4 mm sukavardad.
Kui välja arvata puuvillase puhul kolme silmuse kokkukudumine, siis oli see üks ääretult meeldiv kudutöö.





Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar