Pages

09 september 2011

2 on kohtu seadus:D

Et miks siis 2? No ma eelmisel aastal olin nii tubli, et pusisin mehele ise mütsi kududa (täitsa oma peaga sain selle lihtsa soonikkoes mütsi valmis). Ja mees tubli kandis pea terve talve teda kenasti ja oli üldse hästi rahul, kuid siis veebruari lõpus pani ta mütsi koos töö riietega kogemata pesumasinasse ja välja tuli selline kena vanutatud müts:P
Muidu kõik imekena, aga väike mure selle juures ka - müts ei mahtunud enam kuidagi pähe. Kui laiuse veel kuidagi suutis välja pingutada, siis kõrvadeni müts enam ei küündinud. Õnneks sai selle talve lõpuni ka ilma mütsita hakkama.
Nüüd siis hakkas mees uuesti mütsi nõudma ja üllatus-üllatus ta tahtis täpselt samasugust. No kus siis mina enam mäletasin mismoodi ma selle teinud olin - algus oli meeles, aga see kokkuvõtmiste asi oli puhta peast kadunud. Otsisin oma lõngajäägid üles ja hakkasin kuduma, kui kätte jõudis kokkuvõtmiste aeg, siis kolasin DROPSi lehel, et äkki neil on mõni hea juhend selle kohta. Leidsin selle mustri. Ja see sobis minu mütsi jaoks suurepäraselt. Isegi silmuste arv oli mul sama, kui selle suurema suuruse oma:P

Ja saigi mees samasuguse mütsi nagu tal juba oli:D

Siin on näha siis minu 2 üllitist - esimene on vanutatud ja teine loodetavasti säilitab oma kuju:D

Tehnilised andmed
Lõng - Novita 100% villane, Katia Alpaca, Drops Alpaca
Vardad - 4 mm sukavardad
Silmused -

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar