Pages

01 jaanuar 2015

Lamba-aasta alguses draakonimüts

Imelist uut 2015. aastat mu kallid lugejad!!!

Minu aastavahetus möödus kudumise ja pere seltsis ülimõnusalt ja toredalt. Eile hilisõhtul sai alustatud pojale uut talvemütsi selle kaeluse juurde. Kahjuks oli seda sinist Lima lõnga natuke liiga vähe, et terve müts välja tuleks, seega oli vaja midagi välja nuputada. Poja kindel soov oli, et see peab olema nüüd draakonimüts.
Oma lõngakastis sorteerides leidsin sellest alles jäänud pool tokikest lõnga ja natuke sama jämedusega valget ka. Seega tuleb üks triibuline müts ja kuna mul polnud seekord õrna aimu, kui palju silmuseid ma sooniku jaoks looma peaksin, otsustasin mütsiga hoopis pealaelt alustada.
Tuli selline triibuline alus.

Kuna poja nõudis draakonit, siis sakid said kootud Dropsi juhendi järgi kahekordse lõngaga, et tugevamad oleksid. Ja kuna helesinine lõng hakkas otsa saama, siis tulid erivärvi sakid :P
Ilusasti sümmeetrilised teised

Poja nõudis draakonile silmi ka. Käis ise minu lõngakasti kallal ja tõi sealt tumerohelise lõnga. Siis võttis paberi ja joonistas sinna pildi silmast, ise seletas, et keskele peab tulema punane ka.
Selline siis sai lõpp-tulemus, millega poja rahule jäi.

Meil küll oli veel ennem üks pikk arutelu teemal: draakoni saba. Jõudsime seekord kokkuleppele, et seda ei tee, sest see segaks kapuutsi pähe panemist :P

Lõng: Lima 61 grammi kokku
Vardad: 3,25 mm sukavardad ja ringvardad

Ilusat aastat ja järgmise korrani ...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar