Pages

19 detsember 2014

Nigulapäeva kuduklubi

Siinmail on 6. detsember väga oluline päev, sest siis külastab häid lapsi Nikolaus. Tihtipeale on kingitused sellel päeval palju olulisemad ja suuremad kui jõulukingid.
Meie kuduklubi kogunes laupäeval täpselt nigulapäeval ja seetõttu tekkis nii mõnelgi mõte väikseid kingitusi vahetada. Mis meeldib ühele kuduhullule enam kui lõng :P
Väike ajurünnak, milles koorus välja järgmise sisuga vahetus: iga klubisse tulija vaatab oma lõngatagavara üle ja pakib ära ühe juba veidi seisnud lõnga (no mis on näiteks emotsiooni ajel ostetud kuid ei ole veel oma õiget projekti leidnud).
Kohapeal poetatid kõik kaasa toodu kingitused ühele lauale.
See lauake nägi ikka täitsa uhke välja.

Kingid jagas täiesti omal valikul laiali minu kallis poja ja kõik olid õnnelikud oma uue lõnga üle :)

Natuke kommi ja šokolaadi oli ka ennast paki sisse peitnud.

Kuduhullude garderoob on sellel aastal ühtlaselt hallikarva, mille taustal tulevad kirjud/erksad sallid/mütsid võrratult hästi esile.
Selline näeb aga välja meie kooskootud tekike. Imekena tulemus ja mõnusalt värviline. Minu kootud lapikesi võib sealt ka üles leida.

Minu teetassi oli seekord ka politsei valvama pandud, et ma ikka jooksin ka. Olin nimelt väga nohune tol päeval ja see kuum sidruniviiluga tee mõjus väga kosutavalt.


Järgmine kuduklubi juba jaanuaris.
Järgmise korrani ...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar