Pages

14 oktoober 2014

Lemmiksokid

No mida teha, kui lapse lemmiksokid talle väikeseks jäävad. Järelikult tuleb ennast kätte võtta ja veidi otsast harutada ning pikemaks kududa. Just selle tegevuse pidingi mina ette võtma, sest noorhärra nõudis ikka oma vanu sokke jalga. Nohu korral on ju vaja jalatallad salviga kokku hõõruda ning villased sokid sinna peale tõmmata. Ja et sokidraamasid vältida, tuli see tegevus enne haiguste hooaega ära teha. Niigi olin ma tegevust terve suve jagu edasi lükanud.
Mäletate veel mu poja lemmiksokke :D Need olid need toredad sokid.
Õnneks oli kodus olemas ka veel mõlemat lõnga ja seega sai tulemus selline.
Kui lähedamalt piiluda, siis on ikka ülemineku koht nii värvist kui koepinna erinevusest tingituna ikka täitsa näha, kuid pojale sobisid need suurepäraselt.
Ja täiesti hämmastav kui kenasti on sellest lõngast sokid tegelikult vastu pidanud.
Loomulikult olen ma juba nii mõnigi kord ka toppide eemaldamisega tegelenud, kuid vaatamata sellele on need igati head ja mis peamine - soojad sokid, mis lapsel naeratuse näole toovad.


Ilusat sooja sügise jätku!
Järgmise korrani (üks sokkide postitus on peagi veel tulemas).

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar