Pages

27 märts 2013

h+h 2013

Ma ikka pean paar lauset ka selle toreda messi kohta kirjutama.
Kui algusest peale hakata, siis üks tore inimene, kes mu sellele imelisele messile viis, rääkis sellest juba üle poole aasta tagasi. Ega ma siis veel ei mõelnudki, et sinna ka tegelikult satun ja et see niimoodi mind jalust rabab. Seda see mess aga tegi ja ma pean kohe ka ära mainima, et vaatlesin vaid poolt messist. Teine korrus oli juba liiast ning kuna seal olid valdavalt õmblemisega seotud vahendid (ja õmblemine ei kuulu tegevuste hulka, mida ma valdan), siis eriti kahju ka sellest ei ole.
See kena klassikaline kostüüm võttis kohe avasüli vastu ja võitis mu südame. Kahest erinevast lõngast kooslus oli lihtsalt vapustav ja selle koti ilu ei tule kahjuks pildilt välja. Aga see kott......
Selle juures käisid näpud juba katsumas, et mismoodi siis asi valmistatud on ja kui paks ja raske lõng on. Tegemist siis hargipitsiga !!!
Fotosüüdistus sellest imetoredast inimesest, kes mind sellisele aasta suursündmusele vedas. Suur-suur aitäh sulle!!!!!!
Need lõngad olid näidised ühest vabrikust, kuhu saab poodnik ise oma soovid edastada (et nagu mis kiudu, mitu % ja millised värvid ja millised üleminekud ja .....) Lihtsalt üks suur unistuste koht.
See on ainuke pilt, kus on näha veidi selle tuleva hooaja löökvärvi. Tegelikult on kõik neoonid toonid igal tootjal olemas ja väga müüdav kaup. Aga no minu käsi kuidagi ei tõusnud nendes toonides olevaid murumütse pildistama. Ja neid murumütse oli kõikjal ja nii heegeldatuid kui kootud.
Natuke pildilt näha, milline see mingilõng on. Imepehme ja karvane. Tokis katsudes sellist tunnet absoluutselt ei tekitanud.
Selline kunstiteos võiks vabalt ka omal kodus olla ja seda ei ole üldse keeruline teha :P

Neid nööpe jagus igale poole ja need olid ka üks vähestest asjadest, mid kohapealt kohe kaasa sai osta.

Jalgadele oli seal liikumine tõeline piin, aga vaatamata sellele, läheks seda uuesti uudistama:D

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar