Pages

14 detsember 2011

Kingitused

Oi kuidas mulle meeldib kinke teha ja ka neid saada. Vot sellel lihtsal põhjusel ei saanud ma siis ka sellel aastal MM jõulvahetusest kõrvale jääda.







Oma tehtud paki sisust kahjuks pilte teha ei jõudnudki, nüüd on see juba uue omaniku käes, kes loodetavasti ka mõne pildi teeb.
See-eest saan teile aga näidata oma paki sisu, mis oli lihtsalt imeline.
 Siin on näha kogu mu pakis olnud Carissime imelised näputööd. Need on lihtsalt võrratud. Ja muide see valge angooralõng on täiesti ulmelise pehmusega, et ma võiksingi seda tokikest oma põse vastu silitama jääda.
 Esmalt siis selline imeline mütsike, kui te vaid teaksite kui pehme see on ja need palmikud võluvad mind ikka täielikult.
 Saa aga, nagu isegi näete on minu uus abiline, et ma ei peaks oma vardaid kusagilt kilekotikestest taga ajama. Nüüd on neil just see õige ja kena kohake. Ringvarraste taskud on ka täidetud, kuid seda kahjuks või õnneks ei ole siit näha (mul on neid kuidagi kummaliselt palju, nagu välja tuli).

Väike vaade lähemalt ka, see liblikas nurgas on sinna ikka õmmeldud ja tõeliselt soojendab minu südant.

Seega veelkord suur, suur aitäh kallis Carissime, sa oled lihtsalt võrratu. Imelisi pühi sulle.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar