Pages

03 jaanuar 2013

Mehe varbad sooja

Meil on oma uues kodus suhteliselt jahedad põrandad (alumine korter on veel tühi) ja seetõttu on villased sokid kohustuslikud. Mu mees kandis kuni tänaseni oma ema kootud sokke, kuid nende talla alla tuli auk. Niisiis oli vaja uusi varbasoojendajaid. Minu ämm on nüüd meist liiga kaugel, et temale tellimus esitada, seega pöördus mees küsivate silmadega minu poole. Otsisin oma lõngatagavarast suht jämeda lõnga (ma olin kindel, et peene vardaga ei suuda ma 46,5 jalale sokke valmis kududa) ja hakkasin 1. jaanuaril kuduma :P
Lõng Steinbach Wolle Jumbo ja vardad 4 mm.
Sellise numbri vardaga läheb kudumine ludinal.

2. jaanuaril oli esimene sokk valmis.
Nii kui täna teise soki lõpetasin haaras poja need endale ja tõmbas jalga :)
Natuke suured talle, kuid ta nõudis endale ka nüüd sokke ja kurtis, et jalad külmetavad. Ainult, et tema meil ei lepi samasuguste sokkidega nagu issi sai. Tema seisis emme kõrval ja teatas: issi sokid said valmis, nüüd koo hannesele sokid, aga 1 punane ja 1 roheline. Punane läheb siia jalga ja roheline siia :)
Eks ma siis püüan tema soove miskitmoodi ka rahuldada:)
Nüüd aga sokid oma õige omaniku jalas.
Ja üks sokike koos oma kanna kahandustega lähemalt ka.
Õpetus pärit peeagu siit. Mul oli kodus lihtsalt varasem väljatrükk õpetusest.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar