Pages

31 detsember 2012

Ilusat vana ja veel paremat uut!!!

Selle aasta viimane sissekanne sisaldab häid soove uueks aastaks ja ühte eile hilisõhtul lõppenud projekti, mille alusel julgen alustada uuel aastal juba sarnast aga suuremat :P

Ma soovin kallid kudusõbrad teile võrratut uut aastat ja unistan/loodan/soovin, et see uus oleks kordades parem kui mööduv. Minu mööduv aasta tõi minu ellu palju uusi inimesi ja kohti. Oli päevi, mil igal õhtul nutsin end magama ja päevi, mil tänasin kõrgemaid jõude ilusaima/parima pere eest, kes mul on!

Suured kallid kõigile, kes mulle sellel aastal toeks olid ja neid inimesi ei olnud mitte vähe. Ilma teieta oleks see aasta ikka väga raske olnud, kuid hea sõna aitab ka lootusematutel hetkedel!!!!!!! Suur, suur AITÄH!!!!


Üks pisike selle aasta viimasel kuul tekkinud projekt sai ka lõpule!
Selle pisikese asja innustajaid oli 3:
1) MM tehnika aasta detsembrikuu teema entrelac, domino ruut, põimimine
2) minu uue kodu vannituba nõudis uut vaibakest
3) minu kallis mees tõi Eestist kaasa ka sellist lõnga, millele ma muud rakendust ei oska leida :)

Hakkasin siis vaikselt pusima
Ja eile venitasin ta siis kenasti välja ja panin kuivama. Mõõdud sellel hetkel olid 45x78 cm.
Kui nõelad said hommikul küljest korjatud ja vaibake oma õigesse kohta viidud, siis vähenesid mõõdud u 1 cm võrra, aga muidu on igati kobe ja mõnus.
Sobib sinna väga hästi ja nüüd julgen uuel aastal siis suurema variandi vanni ette ka teha - see praegu pesitseb siis wc poti ees.


Ahjaa, et uus aasta ikka töökas tuleks, siis - käib töö ja vile koos (meil nüüd alati nii :)).

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar