Pages

25 august 2012

Punased palmikud

Oma viimaste kudumite värvigammat vaadates olen ikka veel punase lainel. Kohati sundseisust, aga samas meeldib mulle see üha enam.
Need pisikesed sokid mulle endale said kootud kahel p6hjusel:
1) Harvest Mooni kampsunist jäi peaaegu poolteist tokki l6nga üle
2) MM Tehnika-aasta augustikuu teemaks oli patentkude ja kuhugi tuli teda ju kududa :P

Piilusin mustri osas veidi Garnstudio lehel ringi ja valisin välja selle mustri.
Aga sellel oli üks viga, patenti polnud kusagil. Minu peas aga oli idee kududa kannast alates kuni varba otsani kanna taha ja talla alla patendi riba. Egas muud üle ei jäänud kui tuli proovima hakata. L6ngakoguse jätkumises olid ka hinges suured kahtlused, seepärast kudusin kahte sokki korraga (ehk tegelikult vaheldumisi, kuna mul ühed olid metallvardad ja teised bambuse omad ja korraga m6lemaid kasutades oleks kude ikka täiesti erinev tulnud).

Kanda kududes oli algul lihtne patenti edasi-tagasi kududa, kuna sellel lehel on k6ik kenasti puust ja punasest selgeks tehtud.

Aga kui silmused tagasi k6igile varrastele sain ja edasi oli vaja ringselt kududa, siis olin küll esiti ikka täitsa n6utu. 6nneks andis triin112 mulle lingi sellele videole ja k6ik tuli edasi nagu iseenesest:)
Pealt näevad sokid välja täpselt sellised nagu originaalis:)
Siin on juba näha väike erinevus kanna osas:P
Ja talla all jookseb siis kuni varbaotsani kena patendi triip.
Hakkama sain!!!!!
L6nga kulus kokku 91 grammi:)




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar