Pages

23 veebruar 2021

Viguriga vipiline veebruar.

 Veebruaris olid Mustrimaailma foorumis 2 toredat teemat:

1) Vallatu veebruar

2) VIP klubi salakudumine Moemutt

Need kaks teemat suutsin mina ühte kudumisse kokku sobitada.

See kudumine oli lõbus, aga samas ka peamurdmist vajav. Põhjuseks polnud aga mitte keeruline muster (ma armastan kirjamist), vaid probleemid lõngadega. Nimelt olin ma endale lubanud, et koon kodustest varudest. Neid ju peaks veel piisavalt olema ;) 


Algus hea lihtne ja tundus, et tuleb igast lõngatoonist välja. Plaan oli must soonik kududa nii alguses kui lõpus, aga võta sa näpust. Poole peale jõuudes selgus, et punast lõnga kipub napiks jääma. Sukeldusin oma lõngakarpidesse ja suureks rõõmuks leidsin veel ühe punase Drops Alaska, mis Harvest Moon kampsunist üle oli jäänud. Nüüd sain rahulikult kudumist jätkata kuni jõudsin viimase soonik7ni. 4 ringi ja must lõng otsas, mida nüüd teha?  Väikesed arvutused ja proovimised (proovisin ka teist toooni musta, aga see ei jäänud ilus) ning otsustasin punase lõnga kasuks.


Kirju kudumi juures ei pääse kuidagi otste peitmisest :D Mulle meeldib otsi peita värvide järjekorras, et esmalt kõik mustad, siis valged, jne.


Kohe näha, mis kudumiga tegu ;)

Pärast aurutamist nägi minu lõpptulem välja selline: 

Korra proovisin teist kaela ka, kuid 18 soojakraadi juures tundus see kuidagi täiesti valel kohal olevat.

Selle kudumi juures aitasid mind 3,5 mm Addi ringvardad. Kokku kaalub kudum 147 grammi.

Kohtumiseni ...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar