Pages

29 detsember 2014

Triibuline rannaliiv

Kui hing pitsi järele ihkab, siis tuleb pitsi kududa. Kui aga kohalik lõngavalik ei ole suur, siis tuleb piirduda koduse lõngavalikuga. 
Mulle väga meeldis oma iseloomult selline sall. Samas ühesuguse mustriga salli ju mitut ei koo: igav on :P Seepärast otsisin sarnaseid mustreid Ravelryst ja silm jäi pidama Miamib Beach sallikesel
Minu sallike on kootud Drops Alpaca lõngast. Kuna aga beeži lõnga oli mul kodus vaid 2 tokki, siis seetõttu on sinna juurde tekkinud punasekirjud triibud. 
Lisaks on minu sallikesel ripskoe asemel parempidine kude. Mulle lihtsalt meeldib see koepind sallidel rohkem.
Abimeesteks olid 5 mm Knitpro ringvardad ja pits jäi seega mõnusalt õhuline.
Veidi mööda metsaäärt kõndides leidsin ühe rohelise oksa ka, mille taustal sallikese muster ja värvid paremini esile tulevad.
Sallikesel on aga piisavalt suurust, et ennast sinna sisse sooja kerida saaks.

Lõngakulu:
beeži alpakat 86 grammi ja punasekirjut 20 grammi.

Ilusat aasta lõppu.
Järgmise korrani ...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar