Pages

20 detsember 2011

Palmikud, kõrvaklapid ja tutt!

Palmikud, kõrvaklapid ja tutt! Just need on minu uue mütsi märksõnad. Ilma tutita varianti nimetas mu mees nunnamütsiks ja no seda ma ju mitte ei saaks kanda. Juhend on pärit ikka Garnstudio lehelt ja lõngaks originaallõng Nepal - väga mõnus lõng kudumiseks.
No vaadake vaid neid palmikuid, kas nad ei ole isuäratavad?
 Ja see tutt, lihtsalt peab ühel korralikul soojal talvemütsil ju olemas olema:P
Just pähe tõmbamiseks valmis.
Selline ta mul siis sai ja kui te veel teaks kui pehme ja mõnus teda peas kanda on. Lihtsalt unelm. Sellest saab minu uus ustav kaaslane sellel talvel.

Tehnilised andmed:
Vardad: 5 mm knitpro lühikesed ringvardad + sukavardad
Muster: Garnstudio mustrikogust 123-13
Lõng: Dropsi Nepal värv nr 0300m kulu u 80 grammi
Silmuseid: 4711 kudusilmust

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar