Pages

31 detsember 2011

Aasta lõpetamine

Imelikult kiirelt sai see aasta läbi ja kui aus olla, siis eriti kiiresti möödusid viimased kuud, kui tööle tagasi naasesin. Nagu isegi näha võite, siis alates sellest ajast on ka siin blogis postitusi ja valmis töödest pilte tunduvalt vähemaks jäänud, kuid vaatamata kõigele olen ma ikka vaikselt tasapisi midagi nokitsenud. See tegevus lihtsalt on nii mõnus ja kuidagi eriliselt rahustav:) Küll on hea, et keegi tark selle tegevuse leiutanud on ja see taas üle pika aja tee minuni leidis, või õigemini mina tee selle juurde leidsin. Minu kodus pole kunagi varem selline hulk lõngu oma koha leidnud ja need imelised KnitPro vardad on lihtsalt innustamiseks mõeldud.
Luban vaikselt uuel aastal edasi nokitseda ja jaanuari alguses lisandub kindlasti ka mõni pilt minu uutest valminud töödest (pssst seelik sai ju eile valmis, aga fotograafile veel esitamiseks ei sobi).

Kallid sõbrad ja ka lihtsalt juhuslikud läbiastujad, kes te minu blogile aegajalt mõne pilgu heidate, soovin teile kõigile võrratut aastavahetust ja ideederohket uut 2012. aastat!!!!

1 kommentaar: