Pages

01 august 2011

Linane kott

Eelmises postituses olnud kleit nõudis ju enda juurde sobivat kotti.  Polnudki midagi muud teha, kui kohe nuputada, mis-kus-kas-kuidas, kuna järgmisel päeval peale kleidi valmimist oli ju kotti kohe vaja. Välja mõtlesin:) Mu jäi talvel pooleli see kotike. No sangad jäid tegemata, kuna heegeldatud variant mulle ei meeldinud - no ei jäänud selline ilus. Otsisin oma pooliku üles.
Sellise. Ja hakkasin pusima kootud nööri, mille õpetuse oma mälusopist üles otsisin. Kaisukas kunagi rääkis sellest. Meelde tuli! Jäid täitsa ilusad minu arust.

Üldse ei sega, et kott ise heegeldatud ja paelad kootud. Andis teisi küll veidi nikerdada, aga ma kokkuvõttes väga rahul.
 Kuna minu kodune linane oli palju peenem juhendis olevale, siis sai veidi ringe ja satse rohkem tehtud, et kotil piisav diameeter ikka oleks.

Koti avause sulgemiseks sai praegu kiirelt üks nööp õmmeldud ja nööbiaas heegeldatud, aga pildilt vist seda ei märkagi (ilus nõukaaegne metallnööp on - sirbi ja vasaraga :D)
Tehnilised andmed:
Lõng - kodusest varust linane niit/peenike lõng
Vardad - 2,5 mm sukavardad
Heegelnõel - 1,5 mm
Muster - Garnstudio lehelt
Silmuseid - koti põhiosad said eelmisel aastal tehtud ja neid silmuseid ma ei lugenud. Juulis kudusin paelteks 1728 silmust ja kotisuu + nööbiaas andis 150 heegelsilmust.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar