Pages

16 oktoober 2014

Konfetti sokkide test

Nägin Ravelrys väga vahvaid sokke, mida testima kutsuti.
Tegemist sellise Confetti Socks juhendiga. Loomulikult tahtsin ma seda kohe teha, kuid pean tunnistama, et seda otsust kahetsesin ma kudumise käigus ikka väga ja väga mitmeid kordi. Juhend oli ikka väga toores ja nii palju asju oli puudu või poolikult seletatud.
Aga palmikute punumine iseenesest oli mõnus ja ma sain esimest korda ka oma uued karbonz vardad ära proovida. On ikka mõnusad küll.
Juhendi järgi kootud varbaotsa kahandused ühel küljel ja 

teisel küljel. Nagu näha on need erinevad ja kui ma juhendi kirjutajale ettepaneku tegin seda muuta, siis sellele ma vastust ei saanudki. Ning kuna mul pole lõplikku versiooni juhendist, siis ma ei tea, kas nüüd müügil olevas versioonis on see sümmeetriline või mitte. 

Lisaks häiris mind selle juhendi kirjutaja juures väide, et koo täpselt nii nagu juhendis kirjas. Nojah kudusingi. Kuna aga keset kudumist otsustasin need sokid oma pojale kududa, siis tahtsin teist sokki kududes ikkagi oma mõtted ja ideed ka sisse punuda ja kodus kandes pole ju väga vahet, kas sokid on ideaalselt ühesugused :D
Siin siis kahe soki kannakiilud, mis kootud kahe lõngakeraga, et oleks tugevam. Parem sokk siis täpselt juhendi järgi ja vasak veidi teisiti, et tekiks triibud, mis olid ka kui aus olla originaalsokkidel ja millele ma ka vihjasin, kuid reaktsiooni ei miskit.
Siin sokkide algused, kus ka tegin enne palmikukeerutamise algust ühe lisa rea peale palmikut. Mulle meeldis niimoodi rohkem.
Siin on jalapealse osa kahandused varbaninas, kus samuti paremal olev sokk on originaaljuhendi järgi ning vasakul minu idee teostus. Ühel juhul kaovad need parempidised lained lihtsalt ära, teisel juhul sulavad kahanduste sisse.
Aga mulle väga meeldib see Fabeli värvidemäng ja poja oli ka õnnelik lõpp-tulemuse üle. 
Piisavalt pika säärega ka ja rõõmsad sokid, mis loodetavasti ka sompus ilmaga näole naeratuse toob.

Kokkuvõtvalt ja nüüd tagantjärgi mõeldes võiksin ju veel mõnda mustrit testida, kuid esimene reaktsioon sellist juhendit enda ees omades oli küll tunne, mitte kunagi enam. Õnneks need suured emotsioonid aja möödudes saavad mahedamad värvid ja ma olen taas positiivselt meelestatud.
Ilmselt nende emotsioonide tõttu on selle postituse tegemine veidi veninud.
Nüüd sai ta siis tehtud.
Sokid on kootul lõngast Drops Fabel värviks mõnus avokaado :D
Vardad 2,0 mm Karbonzid
Suurus on ca paras jalale nr 29.
Kulu 58 grammi.

Värvilist sügist,
järgmise korrani ...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar