Pages

03 september 2014

Sügis

Üks minu toredatest töökaaslastest läks pensionile ja ma tahtsin talle midagi kududa. See mõte tekkis muidugi viimasel minutil - ma olen viimasel ajal üldse kuidagi väga pika mõtlemisega. Otsisin siis suurest Ravelry mustripagasist sobivat mustrit. Ainuke, mida ma teadsin:
1. sall peab olema põhitoonilt oranž
2. vastavat lõnga Dropsi Alpacat oli mul kodus aga vaid 1,4 tokki. Tähendab sall ei saa olla väga suur.
3. Sallike peab olema pitsiline, või vähemalt osa sellest peab olema pitsiline.

Kaalukausile jäi alguses 3 sallikest, kuid miskipärast võitis minu südame Arroyo sall.
Projekti pilte vaadates tekkis väike lootus, et äkki tuleb lõngast välja, kuid pitsiosaga ühele poole saades selgus tõde: ilma pitsita osa peab olema triibuline. Milline aga on see teine värv?!?!?! sobrasin oma lõngajääkide kasti ja silma jäi kunagi ühest mütsist üle jäänud must Dropsi Alpaca. Seega valik selge.
Juhendit lugedes pidi pitsile järgnema ripskude. No hakkasin siis kahtlus hinges triibulist ripsi kuduma, no ei jäänud ilus, lõnga kaasas vedada ei õnnestunudki. Seega harutama. Proovisin siis parempidist kudet. See rullis kohutavalt. Tegin enne mahakudumist ühe rea augukesi, et rullimist vähendada. No natuke vähem seda sai.
Kõige õigemad värvid enne pesu ja venitust.
Päikese käes puhkamas
Pitsiosa, mille muster kulus kohe pähe.
Kogu hiilguses ja nagu näha siis rullib
Vabalt langedes
Kaelas võiks siis umbes selline välja näha. See triibuline rulliv osa, vist väga ei sega või ....
Otstes on ainult rullkand ja ei mingeid triipe :(

Abimeesteks olid 5 mm KnitProd. Lõnga kulus kokku 93 grammi.
Ilusat ja värvilist septembrit!
Järgmise korrani....

2 kommentaari:

  1. Ilus sügisene sall ja lõngajäägid ka vähenesid :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Aitäh! Lõngajääkide vähenemise üle on mul alati hea meel :)

      Kustuta