Pages

07 jaanuar 2012

Lihapallid

Taaskord nõudis minu meespere lihapalle, millest tuleb siis pärast välja võluda üks supp ja 2 praadi:)
Algupärane retsept on pärit raamatust "Säästlikult ja suupäraselt", kuid ühe olulise erinevusega, mina nimelt eelistan igal ajal naturaalset sibulat sibulapulbrile.
Seega sai siis minu lihapallide retsept järgmine:
600 grammi seguhakkliha (50% siga ja 50% veist)
1 suur sibul
2,5 spl oliiviõli
2 muna
1 tl soola
veidi pipart
0,2 dl riivsaia ja 1 dl vett
Valmistamiseks panin esmalt riivsaia vette ligunema ja hakkisin seejärel sibula hästi peeneks. Siis kõik koostisosad järjest ühte kaussi ja korralikult segamini segada (mina mässasin sellega nii nagu tavaliselt pärmitaigana mässan). Pildil on u kolmandik kogu taigna kogusest.
Seejärel panin ahju sooja ( u 220 kraadi peale) ja hakkasin pannile pallikesi veeretama.
Sellest kogusest sain mina 2 plaaditäit lihapalle.
Kuna poest ostetud hakkliha on selline nagu ta meil parasjagu on (tunduvalt paremad jäävad, kui teha pallid enda tehtud hakklihast või äärmisel juhul turul endale kohapeal teha lastud hakklihast), siis ahjust välja tulles nägid mu pallikesed välja nii

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar