Pages

16 jaanuar 2011

Boolero edusammud

Pean vist kuupäeva natuke mõtlema, kuid kui väga mööda ei pane, siis 5. jaanuaril alustasin selle boolero kudumisega. No oli see juhend üks hiina keel - pole ma veel ju ühtegi riideeset lõpuni valmis kudunud ka. Aga ta edeneb siiski. Esmalt üks piilukas, milline näeb välja see lõng, millest koon. Tegu siis Garnstudio DROPS Symphony lõngaga värv nr. 09.
Ja mina olen jõundun nüüd nii kaugele, et kohe kohe hakkan tegema soonikust äärist ja äkki siis millalgi saab valmis ka. Mõni päev see kudumine seisis ka, sest lõngakoguse olin eelmisel korral seda soetamas käies ära unustanud ja Garnstudio leht oli taas korda maas. Seega olin seda vähem võtnud kui vaja ja nüüd eile muretsesin ülejäänud juurde.
Aga selline ta siis hetkel on:

1 kommentaar:

  1. Jään ootama valmis kudumit!Lõng paistab ääretult mõnus olema

    VastaKustuta